【簡直係人生重頭開始】李亞男:我就即刻喊

    藝人李亞男現身電台宣傳其飲食書,首次出書的她希望鼓勵大家下廚,笑言自己以前是地獄廚神,被問到是怎麼下廚時,她說:「味精湯囉!以為煲湯唔使時間煲,可以即刻有得飲,結果飲到男朋友(王祖藍)口渴話唔飲,我就即刻喊!我無知又好有挫敗感!」 她直言婚後才研究食譜,現在已經可以請人食飯。談到拿手菜式,她謂是慢煮牛扒、辣酒花螺及花膠煲,她說:「我依家開埋專頁,同粉絲交流,簡直係人生重頭開始!」

    問到老公王祖藍可又稱讚她的廚藝?她笑謂:「有呀,佢話終於搵到我嘅才華,依家成日想返屋企有飯食!」又直言自己雖然煮得,但仍然需要不時上網看食譜,至於祖藍最喜歡吃甚麼菜式?她說:「辣酒煮花螺啦,佢係湯精嚟嘅,我成日煲湯,仲有碗仔翅!(變家庭煮婦?) 啲朋友嚟到都係我煮!」


    至於可有為做媽媽作好準備,製作養生食物?她說:「有,要早作準備,煮吓桑寄生蛋茶!(造人進度?)我隨時都ready㗎啦,睇王生(王祖藍)!」

    (on.cc東網)

    SHARE