【暫時可以搵劉嘉玲先】梁朝偉突然宣佈…

    夫唱婦隨,太太劉嘉玲就表示:「我只是暫時性幫住老公,至於佢點解咁突然公佈,你哋見到偉仔本人,自己問番佢本人啦!」

    天下無不散之筵席。影帝梁朝偉同王家衛嘅澤東電影公司嘅經理人合約已滿約,如以後要搵偉仔開工,就要搵梁太劉嘉玲。

    偉仔今日透過短訊通知各傳媒話:「各位記者朋友大家好,我係梁朝偉,我同澤東電影公司嘅經理人合約已經圓滿結束喇,以後大家有任何工作上嘅需要,可以暫時聯絡我太太劉嘉玲,唔該晒大家。」夫唱婦隨,太太劉嘉玲就表示:「我只是暫時性幫住老公,做個聯絡人,等物色到適合經理人,我會交番俾新經理人處理。至於佢點解咁突然公佈,你哋見到偉仔本人,自己問番佢本人啦!」

    據知嘉玲本身開設咗一間娛樂文化產業公司,從事電影同劇集拍攝,當中亦有經理人部,偉仔暫時就由太太間公司負責工作細節。嘉玲接受《蘋果》電話訪問,問到嘉玲日後要處理搵偉仔嘅工作,有機會需公開自己電話時,佢話:「要搵梁生嘅人,自己會有方法搵到我。」至於嘉玲開公司一事,她稱:「我有自己嘅娛樂公司係另一回事。自己公司係自己嘢,唔好混淆兩件事。我只係梁生未搵到合適經理人公司時嘅暫時聯絡人。」

    自從梁朝偉拍完王家衛導演嘅《阿飛正傳》之後,兩人一直合作無間,偉仔先後贏過五次香港電影金像獎最佳男主角,係獲獎次數最多嘅一位,當中四部就係同王家衛合作。《重慶森林》、《東邪西毒》、《2046》、《春光乍洩》,堪稱部部經典。其中《花樣年華》仲成就偉仔封康城影帝。一導一演合作逾廿載,最後一部二人合作嘅電影,就係2013年上映嘅《一代宗師》。

    (蘋果日報)

    SHARE