【問到同Yoyo嘅關係】王浩信:我覺得唔係咁先至係正常

    無綫新劇《解決師》演員王浩信、唐詩詠、陳敏之、張頴康、馮盈盈、張曦雯、張文慈、苗可秀等在將軍澳電視城舉行記者會。王浩信在新劇中飾演武功了得的角色,為黑幫解決問題,事前除了接受格鬥近身搏擊訓練,還找來好友伍允龍傳授伍家拳,他說:「氣裏面嘅動作場面係我拍劇以來最驚險,所以受傷嘅機會多啲。」

    最近傳與太太陳自瑤分居的王浩信由美國登台返港,他表示與太太及女兒已補祝父親節,女兒畫畫送給他作父親節禮物。講到分居傳聞及與太太現時的關係,他說:「唔係事實嘅嘢,唔回應。」是否恩愛如昔?他說:「都係一樣咁生活,我覺得唔係每日都要咁恩愛先至係正常,當然會有嗌交,亦都有開心嘅時候,生活就係咁。」王浩信又指會繼續做自己,不會刻意「放閃」,不想屋企事用來做娛樂新聞,希望大家給予空間。

    講到岑麗香不續約,劇中角色換上唐詩詠,他認為沒有影響,因兩位也受觀眾多歡迎。

    (on.cc東網)

    SHARE