【目睹愛女離鄉別井捱苦住劏房】媽咪即刻擰轉面喊

    「佢哋攞住兩個大篋諗住畀驚喜我,點知一開門媽咪見到我居住環境咁樣……」

    等足9年,噚晚終於圓夢踏上紅館舞台,舉行一連兩場演唱會。

    全晚最重要一個環節,就係全家上台支持Gin Lee,佢哋以深藍色「家庭裝」現身,爸爸打鼓,姐夫彈bass,媽媽同姐姐就唱歌,Gin話屋企人對佢很重要:「我係全家最細,佢哋對我影響好大,係我嘅啟蒙老師,影響我聽歌,所以我聽歌嘅variety好闊!」唱完《給我一個吻》,再與家姐合唱《我也不想這樣》,Gin Lee更力sell家姐,叫公司簽佢。

    馬來西亞歌手李幸倪(Gin Lee) (右一)

    台上亦有播放Gin Lee成長片段,Gin憶起父母首次嚟香港探望,佢話﹕「佢哋攞住兩個大篋諗住畀驚喜我,點知一開門媽咪見到我居住環境咁樣,就擰轉面偷喊,因為間屋一係企到個人,或只能放兩個篋,原來個女喺出面咁辛苦。」佢話爸爸當時打圓場話﹕「幾得意,打掃方便,兩秒搞掂。」但媽媽之後每次打畀佢,都會話如果好辛苦就不如唔好唱歌。

    Gin Lee直認多來港確實捱咗唔少苦:「2010年嚟香港踢館,2011年就 嚟香港住,當時我喺香港無依無靠,試過有晚凌晨2點我肚痛到郁唔到,唔知可以打畀邊個,又唔敢叫白車,每逢過節見到一家人食飯,我嗰刻都會……」佢仲話試過窮到冇錢交租,唔知點樣繼續行,但最後仍然堅持,並勸勉其他人面對解決唔到嘅問題時,要相信「明天會更好」,叫大家一齊加油!

    葉蒨文同Eric Kwok都有撐場睇騷。

    (apple daily)

    SHARE