【叮囑千金小姐考慮清楚】秦沛向未婚妻借錢買訂婚戒指

    藝人秦沛接受傳媒專訪。問到Paul哥(秦沛)後生嗰陣係咪好多女人?他說:「女人,我都同人講,拍拖嗰啲,拖手仔個心已經跳到呢度(指著胸口位置),真係㗎,好多個到依家都好好朋友,如果有其他啲嘢呢,唔可能到今時今日都咁好朋友,真係,能夠錫到面珠仔已經不得了。」

    但小寶(弟弟爾冬陞) 爆你好多女朋友喎?Paul哥淡定接招:「唔係男朋友就女朋友啦!同依家唔一樣,真係好純,跳舞隔開三呎,冇話攬住,嗰啲係修哥胡楓年代,去舞廳,我一次都冇去,我係『A GO GO』年代。」

    三兄弟都係演藝界不可多得嘅人才

    咁幾多歲初戀?Paul哥笑言:「好晏,19歲,唔係呢行,好多年之後先見番,大家好客氣。所謂初戀,瞓覺瞓唔着掛住佢。嗰時唔興講電話,都係寫信,寫到佢走咗去關島,無疾而終。」至於翁倩玉曾說Paul哥是她的初戀情人,對此Paul哥說:「有人講過,佢自己都承認,翁倩玉初戀男友係秦沛,佢依家係我仔女嘅契媽,拖手仔拍拖之嘛,好開心,跟住佢去咗日本,書信來往。」

    Paul哥接受傳媒訪問 (圖片:蘋果日報)

    Paul哥曾離婚,與梁盛子一段婚姻,誕下姜文杰姜麗文兩兄妹。後來兩人離異,有傳Paul哥將大部份資產都送給前妻,條件是要一對仔女的撫養權。所以,曾經有一段時間,Paul哥頗有經濟壓力。

    姜文杰姜麗文兩兄妹

    一個大男人,拖著兩個小朋友,當時的Paul哥出名是「帶子洪郎」。現任妻子森下繪梨的出現,改寫了Paul哥一生。Paul哥說,影響他最深的女人,也是她 。

    「我依家個老婆。係啦,將我兩個仔女教到大學畢業,佢照顧得好好,我先可以安心喺香港一個人。佢好叻,處理我啲臭脾氣,話我聽應該點處理。佢細我七歲,但成熟過我好多,教我投資。唔單止對我,對我仔女都係,我仔女聽佢錫佢多過我,我阿媽、所有親友個個知。」問Paul哥有甚麼話想向太太說?「叫佢健康囉,睇住我呀!」

    Paul哥同一對仔女感情好深厚,就算長大後都經常痴住老豆!

     

    Paul哥續說:「佢身體OK嘅,依家喺加拿大。呢幾年我喺邊佢喺邊,陪住我。」說到此不無感謂:「佢辛苦啲囉。以前我做『太空人』,飛來飛去,依家佢好enjoy飛嚟飛去,因為喺大陸拍戲,呢十幾年去過唔同地方,佢陪住我到處睇。」原來Paul嫂厲害如人肉GPS:「佢好叻嘅,真係叻得好犀利。以前我好擔心佢,佢話得㗎,攞巴士地圖、地鐵地圖,自己到處行,佢又好行得,行幾粒鐘都得,咁咪放心囉。坐巴士去杭州西湖,影埋相;去上海又好犀利,坐9號線去到徐家匯,佢全部都知。」

    「佢斗零都放棄晒,嫁畀個窮小子,我嗰時冇乜錢。我都好慘㗎,訂婚戒指都唔夠錢買,要問佢借,不過我還番畀佢。都好多錢㗎,問佢借咗十幾萬,幾大粒㗎嘛,所以咪還囉,拍一部戲咪還啲,還晒㗎喇。

    (圖片:蘋果日報)

    「唔係窮,冇乜錢囉,總之我畀唔到佢屋企畀佢個啲,『你考慮清楚,不過,我會盡我力量,總之有飯食飯,有粥食粥,我會努力嘅。』」咁當年究竟點追到千金小姐?他笑:「鍾意我有乜辦法?真係,緣份囉,所以男男女女我都係講嗰樣,唔好強求,分開咗唔好難過,可能係你運氣呢!如果結咗婚,生幾件,出現問題,怨都冇得怨。所以唔緊要,係佢就係,唔係佢點都唔係佢,take it easy。」

     

     

    (apple daily)

     

    SHARE