【已經分咗手?】 陳淑蘭首現身回應:我呢個年紀應該抱孫㗎喇

    陳淑蘭之前喺fb以「引狼入室」發文,引發佢同女性友人Crystal展開網上罵戰,今日蘭子喺報刊嘅專欄作出文字版本嘅回應外,亦恢復返港台主持節目《開心日報》。節目後蘭子接受記者訪問,再度為事件解畫。

    事件涉及到利承武,在場記者就問到蘭子目前與利生嘅關係,蘭子即煞有介事咁答:「我覺得呢個係額外嘅嘢,我唔會講嘅,額外嘅,哈哈哈…(你係想保護番佢嘅形象,所以唔肯講?)你講邊個呀?(利生囉!)我不嬲都冇講佢嘅嘢,咁就唔使保護啦!我諗唔係保唔保護,只要有啲人唔立亂咁誹謗,已經好足夠啦,不過件事入面都有少少誹謗嘅嘢啦,所以唔適合講咁多囉,交俾一啲專業嘅人事去處理。」

    對於有傳聞蘭子已經同利承武分手,蘭子就話:「我同每一個人一齊都俾人傳㗎啦,係咪先,應該我呢個年紀應該抱孫㗎喇,如果係咁傳嘅話,所以我覺得喺呢一行咁耐,咪得啖笑囉,亦唔需要認真地回應囉!」記者追問二人感情是否穩定同一直冇變,蘭子兩條問題都係以「多謝關心,哈哈哈…」嚟作回應。

    而蘭子亦話件事亦冇影響到佢嘅心情,至於Crystal喺社交平台寫嘅嘢都係全部不實,蘭子話:「我諗我唔再去回應呢樣嘢,再唔去延續喇,因為之後你哋又會再搵佢回應,跟住我覺得怨怨相報何時了呢,係咪先,我諗夠喇,完結喇!同埋有啲嘢牽涉到第三者,第三者嘅嘢可能係xxxx嘅嘢,為咗表示邊個啱,邊個唔啱,又要再摷一啲嘢嘅時候,公司好哋哋時,又要公開講好多嘢,咁樣唔係咁好囉,所以我覺得此事應該喺度作完滿結束㗎喇!」

    有記者就提議蘭子不如沖喜吓,蘭子即答:「咪係啦,我會搞大生日呀,你哋嚟唔嚟吖…哈哈哈(有冇諗過正式拉埋天窗?)嘩吓,(都50咯!)50可以做好多嘢,未必要拉天窗,我o依家讀書先啦,我o依家每個月都去中國讀書,學到好多嘢,佢都講後啱嘅,我就應該要進修吓自己,提昇吓自己,咁我多謝佢嘅提點啦,對於人嚟講呢,人就係要活到老學到老,對於我嚟講就要學到死,因為我嘅資質比較低,所以個人好開心,諗嘅嘢係唔同咗囉。」

    Crystal就建議蘭子讀有關品格嘅科目,蘭子聽到之後就話:「如果有需要我都會去讀㗎,咁就大家互勉之啦!我o依家就讀文化創意,因為我自己本身投資咗公關公司,咁就覺得自己好多嘢唔識,例如電競係乜我都唔知,但o依家電競好犀利,所以至少我覺得都要去睇吓乜嘢叫電競,咁唔係學咩人做公關呢。」最後蘭子好坦白咁話感情嘢唔諗喇,始終係到就係到,唔係到諗都冇用,所以私人嘢就唔講啦,搞掂自己啲品格先啦。佢亦提到之前自己有社交死懼,都休息咗好耐,喺舒適圈度,點知一踏出舒適圈,就真係唔舒適喇!

    (蘋果日報)

    SHARE