【傳情變嘅佢單拖到場】賴慰玲囝囝Marat半歲喇!

    陳嘉寶(Anjaylia)呢日請晒成班好姊妹嚟屋企玩,仲親自下廚煮咗成檯嘢食,陳瀅、蔡思貝、賴慰玲、何雁詩、吳嘉熙對「黃師奶」Anjaylia手勢讚不絕口。

    成枱都係,陳嘉寶好勁呀。

    何雁詩大讚黃家夫婦熱情款待,唔只有好嘢食,仲大爆有一班男人服侍,笑指眾人上世一定做咗好多好事!呢班「高分貝女人」更喺梳化邊食薯片邊玩腳,又伸長又踮腳尖,大騷美腿好開心!

    這天她們就相約一起探好姊妹賴慰玲同她囝囝Marat,還在社交網分享相片,好開心話:「6 months old to our beloved yaya!all your godmothers love you so much!(契仔6個月大啦,我們一班契媽都好愛你!)」一班好姊妹包圍住抱住Marat的賴慰玲,何雁詩就作狀錫Marat兼捧住個蛋糕,吳嘉熙同陳瀅亦分別作狀咬他的手仔同腳仔,畫面有愛。

    另外,在傳情變的何雁詩一個人到場,還抱住Marat,一副母愛泛濫的樣,Marat似乎還好鍾意她呢,何雁詩都心情大靚,並沒有受外間傳她同男友情變而影響心情。而陳瀅亦都有甫抱Marat合照,不過Marat就哭曬,場面搞笑!

    何雁詩似乎心情無被影響

    陳瀅

     

     

     

     

    SHARE