【難怪梁朝偉都畀Like】劉嘉玲真係超貼心

    女星劉嘉玲、謝君豪、秦沛、導演毛俊輝、監製梁李少霞等到新蒲崗為英皇舞台劇《奪命証人》綵排,活動上台前幕後宣布加開5場,合共演出15場。問嘉玲對加場是否感開心?她表示:「未到開心嘅階段,仲係好大壓力,未算熟習到啲對白,緊張到失眠。」嘉玲表示角色戲中有戲,要為三個角色做出層次感,坦言仍有點亂,正努力學習做身體語言,又向形體老師學習,在家中亦不時上演「分身術」。

    老公想演舞台劇

    問老公梁朝偉有否陪對戲?嘉玲說:「我唔想勞煩佢,佢就咁讀冇戲㗎。(偉仔都有興趣演舞台劇?)佢都有興趣,仲話綵排嚟探班,我話未排晒唔好,佢話想每個階段都睇。(偉仔演你陪佢演?)我想睇佢同謝君豪,但唔排除會同佢演。」

    唔開口讚畀Like

    提到昨日為對方慶祝生日,嘉玲表示只是食餐飯,問到是否有機會二人世界?她表示:「佢屋企人一齊食,我送咗蛋糕畀佢,佢豎起手指公話好。(開口讚你?)佢唔會講出嚟。」

    據了解,蛋糕會以帆船當造型,是因為上個月香港舉辦春季帆船賽,首次參賽的梁朝偉便勇奪亞軍。在比賽之前,梁朝偉更自爆自己對帆船是「一試鍾情」。

    梁朝偉最近迷上帆船賽,上個月還贏得香港帆船賽亞軍。(新浪娛樂)

    為老公暫代經理人的她,問到是否電話接不停?她說:「好多人打嚟應徵,幫佢篩選緊,都有工作搵上門。(偉仔放完長假?)佢抖到9月要拍戲。(你又諗放長假?)我唔慣放長假,最多都係一星期到十日就要開工。」

    (on.cc東網)

    SHARE