【應采兒係媒人?】Stephy就回應話…

    鄧麗欣(Stephy)同方力申分手兩年幾,兩人再見亦是朋友,不止一次同場出席活動,亦未有避忌,有講有笑。而回復單身的Stephy,也曾透露不乏追求者,而且當中有男有女,Stephy更傳出搭上前台灣女排健將小牛。

    不過,34歲嘅Stephy最近再有新緋聞,有傳佢同現年29歲嘅「模范棒棒堂」成員邱勝翊(王子)正在熱戀中,更有傳兩人早前結伴去蘇梅旅行,而今年4月確有傳媒發現Stephy跟王子在台北機場出現,當日王子更出動「三寶」,cap帽、黑超加口罩將自己臉容遮到實,似乎好怕被認出,相反Stephy就只戴了黑超,但全程同王子保持一個人身位。

    有傳Stephy同王子透過中間人應采兒認識。指兩人今年2月認識後先互相關注對方IG,而且經常有互動,互相like對方嘅相。

    不過,Stephy就透過經理人回應《蘋果》話:「其實同邱勝翊(王子)以前都係金牌大風同門,都有一齊玩,之前一齊去見面會,係好好朋友。」

    王子的經理人亦回覆東網:「他們是認識很久的朋友,但不是傳聞的那種關係(指拍拖)。」他經理人指兩人現身台北機場是很久的事,但並不是往蘇梅,至於去邊度則未有透露,亦沒有交待。不過事有湊巧,今年5月王子來港開音樂會,當日Stephy亦有去捧場,兩人還在後台合照,可見兩人都頗熟稔。

    (蘋果日報/東方日報)

    SHARE