【分手一個月】陳家樂IG PO相暗示…

    之前喺劇集《逆緣》演「爺爺」爆出嘅陳家樂,今個月中,佢喊住口話同拍拖近四嘅女友余香凝分手,更傳出女方疑一腳踏兩船,之後仲有人爆料話余香凝有劈腿前科,當時嘅第三者就係陳家樂。手已分,但陳家樂之前仍開腔撐舊愛,仲話︰「余香凝係一個好女仔。」

    原來係陳家樂噚晚零晨時份喺Instagram爆seed,佢上載咗一張黑白自拍相,相中戴住眼鏡嘅佢只有半邊面,而牆上有好多張,佢同余香凝以前甜蜜嘅合照,佢仲留言︰「分手一個月了,我還是不敢清理我們的遺物,你的所有東西仍在,不是我懶,而是我不捨得,我不像你。」

    睇佢咁寫,好似好唔捨得咁,但又暗指女方唔念舊情,點知佢post咗唔夠一分鐘就即刻刪咗。據知陳家樂原本想將個post上載喺私人account度,點知post咗去對外開放嘅carlosbb ig account,所以佢post咗唔夠十秒就刪咗啦!

    問番陳家樂,佢透過經理人回覆表示︰「暫時沒有回應。」

    (蘋果日報)

    SHARE