【傳Angelababy黃曉明婚變】直罵Baby無禮貌

    黃曉明係圈中出名孝順仔之一,今日曉明喺微博分享多張家庭照,為90歲婆婆慶祝生日,黃家上下,包括曉明父母、親戚、祖孫四代同堂,場面好溫馨。

    90歲但係仲好精靈。

    但就偏偏唔見老婆楊穎(Angelababy)現身,搞到好多網民狂問:「Baby去哪兒?」,甚至直罵無禮貌:「再忙,總感覺怪怪的,畢竟一家人又是公眾人物,從頭到尾沒見baby微博有過祝福。」仲有人話曉明同Baby好耐都冇喺微博互動晒恩愛,推斷佢哋感情有問題,疑似婚變。

    大合照,但係唔見Baby同小海綿。

     

    不過亦有網民為Baby護航:「出現了肯家有人說她為了私事不務正業…在黑粉眼裡她做甚麼也是錯的。」

    現場氣氛一片喜慶,婆婆個樣好後生喎!一啲都唔似90歲,曉明仲為婆婆披上紅色絲巾。

    曉明送咗條絲巾畀外婆。

     

    親手幫外婆披上。

    數一數張大合照,總共有拍合照,總共19人,人強馬壯,除咗唔見baby,連小海綿都唔喺相中出現。而曉明就喺微博留言祝婆婆生日快樂,永遠年輕開心,仲話婆婆外表唔似90歲,秘訣係鍾意「笑」,婆婆曾經同佢講:「我的爸爸告訴我,也就是你老姥爺說,一定要堅持行善,不求回報!」

    好有愛。

     

    而曉明就一直堅守住婆婆嘅教導,佢話:「我堅信我們的今天也是姥姥的善因留下來的果,會記住姥姥給我們留下的家訓,誠實、勤奮、寬容、守法,姥姥是我們一家人的驕傲。」

    Baby究竟去咗邊呢?

     

     

    (apple daily)

    SHARE