【15歲亭亭玉立】李婉華囡囡3年後參加港姐?

    前無綫藝人李婉華,婚後隨夫移居加拿大擔任主持工作,閒時會與大女和一對孖仔四出遊玩,最近她們到大阪旅遊,於旅遊勝地清水寺內拍下不少傳統和服照,相中見她女兒Natalie已長得亭亭玉立,穿起和服與凍齡媽媽站在一起,十足一對姊妹花,索爆清水寺!

    今年已經15歲的Natalie,很有明星相,堪稱索爆「星二代」,問到可會予女兒入娛樂圈,或鋪路三年後參加港姐?婉華謙稱:「個女樣唔差,但唔係傾國傾城,只係有啲性格,港姐未必得喇,入行就要睇佢自己興趣!(你同個女企埋似姊妹?)過獎啦!(點樣保養?)其實我都係Keep住運動,每星期兩﹑三次跑步,出身汗,保持心情開朗,個人自然後生!」

    同阿女與一對孖仔去大阪旅行。

    兩母女像對孖公仔報喜。

    原來Natalie在演藝才華方面都很不錯,她在校內除參加演藝班外,跳舞、唱歌都很有天分,鋼琴已達10級演奏級,堪稱女版莫扎特。有其母必有其女,婉華雖覺女兒有演藝才華,但講到入行的話,她說:「佢仲細,都未知咩情況,依家娛樂圈同我哋以前好唔同,變化太大,不過佢係有興趣嘅,但我就唔太想囉!」

    Natalie鋼琴已達10級演奏級,堪稱女版莫扎特!
    李婉華同以前一樣咁索。

     

    (on.cc)

    SHARE