【原因係…】陳柏宇要買夠三張BB床

    歌手陳柏宇(Jason)到電台接受訪問,講到在社交平台上載與太太符曉薇慶祝拍拖6周年及結婚1周年的相片,他表示兩人只是普通食飯慶祝。問可有送禮物?他笑言:「長期送緊㗎啦,成日都話買安胎嘢,但明明係手袋嗰啲,唯一就係個奶粉袋同BB有關。」

    談及之前去瑞典及倫敦工作,笑言在倫敦都有shopping,幫太太買了生日禮物給自己:「我同佢講我喺機場睇中個銀包,佢就話『你應該喺機場嗰陣買埋』,我就話『我就知你咁講,所以我已經幫你買咗』,所以我特登唔拆住,等佢送番畀我先拆。」

    問到可有買BB用品?他笑言:「唔買㗎喇,因為啲朋友好好,會送畀我,有啲直情係包裝都未拆,同埋都有唔少Sponsor(贊助)。」但仍會買BB車及BB床,更笑言要買夠3張BB床:「我要將啲BB床擺喺我會去嘅地方,因為我會抱住BB周圍走,所以我要買3張,擺喺屋企、健身房同阿媽屋企。」

    (on.cc東網)

    SHARE