【寫住BLESSED WIFE…】49歲陳淑蘭疑秘婚

    還有半個月踏入49歲嘅陳淑蘭,最近跟圈外好友Crystal公開反目,Crystal踢爆蘭子與利希慎家族成員利承武已分手!日前蘭子在電台受訪,揚言以後會帶眼識人,但拒回應是否已分手;然而,昨晚蘭子跟7位好姊妹預祝生日,收到一個寫住「BLESSED WIFE」生日蛋糕,引發蘭子秘婚疑雲,疑似宣示人妻身份!

    當日蘭子在電台透露,獲高人指點今年生日要大搞,預計要60人,笑言:「我一向得罪人多稱呼人少,60人好驚囉,600個仇人就容易啫!」呢個盛大生日派對訂於19號正日舉行,昨晚踏入生日月,蘭子率先同7位圈外閨密預祝,並在社交網貼合照和生日蛋糕相,留言:「多謝親愛的姊妹們為我的生日月揭幕,被你們愛着,蒙福像個寶!」鄧達智、黎瑞恩、傅明憲、李蕙敏都留言祝福,鍾淑慧更寫道:「我心中永遠活潑可愛美麗動人的蘭子,祝你事事順心順意,身體健康,繼續美麗動人,幸福快樂哦?? happy birthday」

    蘭子昨晚跟7位閨密預祝生日(網上圖片)

    不過,幾位好姊妹送比蘭子嘅蛋糕,竟寫着:「HAPPY BIRTHBAY SHEILA BLESSED WIFE LOVE」唔通蘭子被生日蛋糕出賣已為人妻嘅秘密?記者致電向蘭子求證,佢表示:「唔係喎,噚日朋友幫我整咗蛋糕,BLESSED WIFE?啊,因為嗰班係查經班姐妹,其實我噚日都未有時間睇到蛋糕寫乜嘢,BLESSED WIFE係咪即係上帝嘅新娘呀?我要多謝班姐妹先。」

    生日蛋糕寫住「BLESSED WIFE」,引發蘭子秘婚疑雲。(網上圖片)
    全女班慶祝!

    轉頭蘭子再回覆,大笑說:「仲好笑,原來唔係上帝嘅妻子,啱啱問咗幫我造蛋糕嘅朋友,原來佢係寫…哈哈哈…BLESSED WITH LOVE,可能啲人串錯字,BLESSES WIFE,哈哈,真係好笑,我因為老花呢,睇唔到啲字寫乜嘢。」問到係咪冇秘婚?蘭子哈哈笑說:「邊有秘密瞞得到你哋,梗係冇秘啦,便秘就有!」蘭子話7月係生日月,朋友提早幫佢慶祝:「朋友幫我陸續搞慶我嘅人生,等我下半生吉祥啲。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE