【B女出世後首度現身】黎明聽完竟然呆咗

    自今年4月,唱片公司女助手Wing Chan為黎明誕下小公主後,榮升爸爸的Leon即時消失於公開場合,而一直忙於湊女的他今日終於出山,下午以年金宣傳大使身份到荃灣荃新天地出席香港年金計劃啟動禮,除此之外,Leon更為是次計劃唱主題曲《下半場》。由於今次係Leon做爸爸後首次露面,好多fans亦有帶同舉寫住「黎明」的牌到場支持,人數亦足足多至企滿兩層商場,而當見到Leon出現時,亦有不停大叫Leon。

    正所謂人逢喜事精神爽,Leon今日以西裝恤衫牛仔褲、一幅smart casual look打扮現身,特別醒目有型。不過唔知係咪湊B辛苦,見Leon明顯比之前瘦咗少少,雖然在活動逗留了短短30分鐘左右,但他明顯心情勁靚,全程笑晒口之餘,亦不時同現場觀眾揮手,勁親民。

    活動開始時,大會播出Leon為是次活動拍攝的宣傳短片,片中的Leon以老妝示人,以老人家身份同其他老人家玩遊戲,期間有個叔叔同Leon講話佢似其中一位四大天王,點知即Leon搞笑地反問:「劉德華?」之外叔叔就話「你靚仔啲!」,而貴為金句王的Leon,亦有在片中大晒金句「退休就係使錢的遊戲!」,而同老人家玩遊戲其間,他們也有講出自己心聲,話而家都要幫仔女儲錢,搞到剛剛成為爸爸的Leon,聽完都呆一呆、若有所思咁。

    雖然是次活動不設傳媒訪問時間,但活動上Leon亦有與司儀車淑梅閒談,對於要放下天王的英俊瀟灑扮老,Leon就話:「唔關事,係年金公司話呢個計畫只係65歲嘅退休人士先用到,話希望我化老妝,問我有冇問題?如果唔係好難推廣,化個妝似唔似就見人見智,化妝時間耐咗,睇吓需唔需要,有需要的話相信每個演藝人都會化。」之後車淑梅問Leon化老妝是否會擔心自己皮膚敏感?他說:「會呀,而家科技進步啲,以前(塊面)仲紅啲,希望日後科技更加進步。」

    問到拍攝短片當日是否跟長者玩得好開心?Leon即大晒金句話:「拍廣告到而家,人生有唔同感覺,人係生命,每個人生命都有唔同過程,小朋友會笑哥哥覺得怪,小朋友又會笑老人家老,而家我會知道小朋友係笑緊我,不過,上天賦予嘅外形唔重要,最重要係思想,思想可以搵到啱嘅知己同朋友,可以做番自己開心又令人開心嘅嘢就足夠。」心情勁靚、而家應該好開心的Leon之後又話:「其實老人家65歲都唔係好老,仲後生過我個(老)妝,人生每個唔同階段都要互相專重,大人專重小朋友、小朋友又專重大人,我係年金公司開會時都講過,其實做人仔女的都可以買畀爸爸媽媽,因為做父母好辛苦儲錢畀仔女供樓上車,但過咗一段時間,其家啲錢係唔夠,呢個計劃就有政府密密支持喇!」

    由於大會有幅宣傳相是化老妝的Leon與其他人影的全家幅,車淑梅亦有問Leon望到全家幅有乜感覺?點知Leon話:「好陌生,其實個個都唔識,瞬間就坐埋一齊話影張相,咁就好啦。(車:你鍾唔鍾意影全家幅?)好難,我世界嘅全家幅影像,都係我小時候嘅視覺觀察,因為我自小父母離異,自己眼中,我只係望人哋嘅全家幅,自己就少啲,當然拍戲都會有,我個人呢好講感覺,全家人坐埋一齊,中秋節、20度,坐係磚頭屋入面食嘢,呢個場景已經好溫馨,其實影嗰張(宣傳)相的背後有40個人喺度,所以好難幻想。」

    而他隨即又被問是否享受一家人相處?Leon就話:「與其享受,不如自己去尋找同珍惜。」而Leon與車淑梅在閒談完臨落台之際,車淑梅亦有向Leon講恭喜,而Leon爸爸聽到後亦即笑住講多謝。之後,Leon應大會邀請主持啟動及祝酒儀式,完成後Leon準備離開之際,記者即上前叫Leon,而他亦好親切地身傳媒揮手,雖然記者打算趁機問Leon湊女辛唔辛苦?想擺酒先定擺百日宴先?可惜現場環境太嘈關係,Leon在聽唔到問題下匆匆離開。

    (蘋果日報)

    SHARE