【可能要做手術】唐文龍:食咗兩個星期藥都冇太大用處

    藝人唐文龍及滑水健將黃頌祈到大埔出席香港滑水國際賽事,與香港滑水隊成員示範滑水技巧。受鼻竇炎困擾的文龍坦言暫時未能落水:「氣壓變,可能會發炎或者發脹,周圍嘅神經會痛,食咗兩個星期藥都冇太大用處。啱啱照咗電腦掃描,我諗住食多兩個星期藥,下星期就返美國探爹哋、媽咪。」
    他指工作沒受影響,但病菌留了在鼻竇內,稍後或會找另一位醫生問意見或動手術。問到緋聞女友楊柳青可有表示關心?他說:「師妹嘛!梗係關心我啦。我哋要拍《詠春十二手》,江志強師傅喺好短時間教識佢一啲手法同單式,佢好聰明,記性好好。」他笑言自己不怕醜地做了一次導演,每日要拍十幾小時,又要打、又要睇鏡頭,很感激團隊以友情價幫手。

    提到以往經常與好友滑水,文龍指最近自己和對方都忙:「佢做咗老竇。(你恨唔恨做老竇?)我都未有女朋友。(帶埋楊柳青滑水?)我唔知佢識唔識。不過大家都係好朋友,三五知己去行山、滑水都好健康。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE