【高齡產婦患上妊娠毒血症】首公開交代病情

    39歲女星跟演員老公去年1月秘婚,上月1日誕下囝囝後即出現癲癇症狀,被送到急症室救治,更曾一度留院ICU,幸好已於上月12日出院,之後入住豪華坐月調理中心照顧BB及休養。

    她亦於節目中公開近況,表示可能因為係高齡產婦,囝囝出生後佢患上妊娠毒血症,出現痙攣嘅症狀,雖及時治療,但於痙攣過程中肺嘅情況唔太好,所以於醫院住咗一段時間,至今身體都尚未完全康復。

    秋瓷炫在節目中不禁落淚。

    琴晚,秋瓷炫於微博公開新影片報平安:「你們好擔心吧?現在恢復嘅過程中,好快恢復健康。我見到你哋支持我同祝福我,然後給我鼓勵,我真係好感動。」又叫粉絲唔好擔心,而且佢都好想去中國見到大家。喺短片中,秋瓷炫精神不錯,只係把聲有啲沙啞唔夠氣。老公于曉光更留言放閃:「你給我歲月靜好,我對你溫情以待!」

    噚晚秋瓷炫公開新片報平安

     

    秋瓷炫又話,于曉光見到老婆生仔嘅過程咁痛苦,認為係夫妻必須一齊度過嘅困難,所以感覺變成真正嘅家人。秋瓷炫又感謝老公24小時守在身邊照顧佢,于曉光亦緊握秋瓷炫嘅手表白:「我愛你。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE