【香香疑似有喜】李亞男親回應

    藝人李亞男到電台宣傳烹飪書,講到新書她表示用了一個月時間籌備,用了3日影30多個菜式,而食譜自己就儲了一年多,她表示:「其實我識煮嘢食都係呢一年嘅事,之前都係喺挫敗中成長。」她謂最緊要不好認輸,自己都失敗過很多次,問到之前失敗時,老公王祖藍可有直接話不好食?她笑言:「之前拍拖嗰陣煮咗啲湯同食物失敗,佢會即刻話難食,推開佢,仲要飲水𠺘口,佢真係好直接,可能佢由細到大都係食家,佢哋屋企食碗魚蛋米都要搵最好食,蒸條魚都係要啱啱好熟先滑。(咁咪好大壓力?)係㗎,所以我之前係立志結婚之後唔會煮嘢食,就算媽咪話教我我都唔學,因為覺得自己冇天份,但後來做咗太太之後慢慢就改變咗,因為都想老公食得健康啲。」她亦希望藉此鼓勵女孩子不要輕易放棄。

     

    藝人李亞男到電台宣傳烹飪書,透露書展期間會有簽書會。講到好姊妹岑麗香(香香)在社交平台疑似宣布有喜,她就謂:「唔清楚,但暫時應該冇喜訊,唔排除佢哋將來會有BB,都希望佢哋可以快啲有!(你同佢鬥快?)唔好,要保持輕鬆心情先得。」而講到她好似肥了,她表示為生B調理身體。

    問到奶奶現時對她廚藝評分如何?她笑言:「進步咗,但未去到滿分,應該6、7分。(祖藍呢?)佢係咁話「你好叻呀」,係咁同人講太太煮嘢食好食。其實都開心,朋友上嚟我屋企食飯都讚好食,甚至跟我煮得成功。」她亦謂最勁試過一個人煮19個人份量的菜,但笑言以後最盡只會煮10個人,因為太辛苦。

    (資料圖片)

     

    (on.cc)

    SHARE