【承諾用我餘生去了解你每一部分】復合幾星期 極速訂婚!

    日前爆出向翻撻幾星期女友求婚成功,仲極速訂婚。男方昨日於社交網Instagram大方晒二人黑白合照兼寫情信冧未來老婆,親身證實喜訊!

    二人拍拖僅數星期。

    佢於文中向Hailey大大聲示愛:「我真係好愛你,承諾用我餘生去了解你每一部分,耐心同善良咁愛你…我個心徹底同完完全全都係你嘅,我會永遠以你為先!你係我一生中最愛,Hailey Baldwin,我唔會想同其他人過人世。」而Justin於文中亦有講到有關信仰嘅啟示,表明會讓上帝引領生活嘅決定,更自爆求婚日期為7月7日,而7字於佢所信嘅宗教就正正代表完美。Justin嘅「情信」獲大批圈中好友Like爆,老友柏德烈史釗活(Patrick Schwarzenegger)更搞笑留言問:「咁我係做花仔定…?」人氣童星Millie Bobby Brown都有祝賀!
    24歲加拿大天王Justin Bieber21歲名模Hailey Baldwin

    至於Hailey亦有於社交網留言回應消息:「唔知我成世做咗咩,值得有咁樣嘅幸福,但我好感激上帝,畀我一個咁不可思議嘅人同我分享人生,無言語可以表達到我有幾感恩。❤」

    黑白相都Feel到冧到爆!

    二人近期不時影下Sweet相!

     

     

    (on.cc)

    SHARE