【大肚老婆現身捧衛蘭場】台上深情表白:傳畀我即將嚟緊嘅BB囡

    孖衛蘭(Janice)於灣仔會展開音樂會,台上搭起小屋及天橋裝飾,身穿藍色西裝褸配淺藍色裇衫的他,與穿黑白灰色裙、少露香肩配搶眼螢光色高踭鞋的Janice分別於台兩邊現身,唱出《Overture》、《Teenage Dream》揭開序幕。

    之後二人演繹對方的歌,Janice先唱出歌手陳柏宇(Jason)的《親愛的仇人》,Janice笑話:「呢個組合好特別,發現我哋係差唔多出道咗十幾年,但正式合作就係今年年頭。」她又講到可以互唱歌曲感覺好好,之後就轉向Jason話:「我啱啱唱都好緊張,知你聽住我唱,咁我唱你首歌好唔好聽?」Jason即刻笑話:「唔好玩啦!梗係唱得好啦!」令全場爆笑!二人續話今晚演繹的歌曲都有重新編排過,有不一樣的感受,說畢就輪到Jason唱出Janice的金曲《就算世界無童話》,仲得戚叫對方「睇表演」添!

    輪到Jason講「夢想」,他趁機情深向未出世的B囡表白:「雖然我唔係喺傳統家庭中長大,但呢個世界好多人畀愛我,我夢想就係希望將呢份愛傳開去,傳開去呢個世界嘅每個人,傳畀我即將嚟緊嘅BB囡。」說畢便連出唱《沒有你 我甚麼都不是》、《別來無恙》。

    Jason又講到太太符曉薇有專程嚟棒場:「上次聽完《生涯規劃》就愛上,所以都想嚟聽,佢依家狀況OK,只係有時腰會累啲,唔知佢記唔記得戴腰封。」

     

    (on.cc)

    SHARE