【產後首現身】JC:鍾意大家庭,所以可能再生多__個

    名模Jessica C.(JC)早前為老公安志杰誕下囝囝Elvis,再次做人母!

    今日她產後首次現身活動,見她身材依然弗爆。問到再為人母,感受如何?她表示好開心:「我覺得今次生嘅過程,好過第一次,因為生得更快更易,不過都有啲攰。」

    問到老公有否奬勵?她說:「佢係一個超級Sweet嘅人,成日都送驚喜或者禮物畀我,同埋佢亦都係Super Daddy ,好照顧我同一對仔女Tessa、Elvis。」問到會否再追下一胎?她笑言要休息一會:「可能幾年後先,以前我成日講要4個小朋友,但依家已經覺得2個都好好。不過我都鍾意大家庭,所以可能再生多1個,因為我覺得小朋友要用好多時間陪伴佢哋,如果太多小朋友可能唔能夠專注到佢哋每一個。」

    至於家中多了一位成員,囡囡Tessa會否呷醋?JC說:「都有少少,因為佢之前覺得自己係第一位,我哋集中專注晒佢,但佢都係一個Sweet Girl ,有時我哋抱緊BB時,佢就會拎佢隻毛公仔話『我都有一個BB』。(囡囡係咪好家姐?)絕對係。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE