【余媽媽抱住大孫仔】余文樂:簡單。開心

    余文樂去年娶台灣女星王棠云(Sarah) 後,今年5月榮升人父,Sarah為佢誕下得意B仔Cody。

    樂仔久唔久都會將佢同老婆嘅恩愛合照放上網。(網上圖片)

     

    而樂仔雖然一直冇公開囝囝正面相,但不時都會喺社交網上載親子照,有時係佢拖住Cody手仔嘅相,有時就係父子嘅剪影相。當然,佢同老婆都會不時公開放閃,上載唔少恩愛合照。

    之前上載揸住囝囝手指嘅相。(網上圖片)

    此外,樂仔向來都好孝順,對屋企上下都好照顧,同妹妹嘅感情亦非常好。今日樂仔就喺ig放咗一張屋企人嘅大合照,並留言:「簡單。開心」。

    喺樂仔上載呢張相片出現嘅人,包括樂仔妹妹同囝囝,樂仔父母同老婆Sarah,五個人企喺陽光普照嘅街上影合照,着小短褲騷長腿嘅Sarah仲高舉V字手勢,似乎心情大靚,而樂仔媽咪就抱住大孫仔,笑得好開心。

    樂仔無出現,唔知係咪佢負責做攝影師呢?(網上圖片)

     

    唔少台灣網民都認出拍照地點在台灣,有人留言話「還在台灣」、「天呀,在我家巷口」,雖然樂仔沒份影合照,但據知樂仔有跟家人一起到台灣探望家人。

     

    (apple daily)

    SHARE