【3嵗善潼好勞氣好激動】洗米嫂上載火爆短片!

    太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)嘅老婆陳慧玲(洗米嫂)最近就開咗間花店,據知花店就係老公打本俾佢開,花店除咗賣花,主力係做網上訂購,地舖就連埋出售健康果汁同健康輕食,如沙律同蛋糕,令客人置身花叢中有High tea感覺。

    3嵗善潼都有幫媽咪手,好乖!

     

    洗米嫂要發展自己事業外,都花好多時間照顧一對寶貝女,仲會不時喺社交網度貼同囡囡嘅sweet sweet相。

    越大越似媽咪喇!仲越來越有性格添!

    但今日佢就上載咗一條好火爆嘅短片,短片嘅主角就係今年得3歲嘅細女周善潼(Damiana),片中就見到着住家居服嘅Damiana拎住一仲毛巾仔。

    3歲嘅善潼拎住毛巾仔叫家姐出街要梳頭,勁搞笑(ig圖片)
    講到激動時,仲手指指…(ig圖片)
    講完佢就掉頭走,媽媽留言話笑死(ig圖片)

    好勞氣咁話:「你下次要梳頭喇,你點可咁樣…成日…你日日都係呀…家姐,你出街嗰時…下次要梳頭㗎喇…」講完佢就掉頭走,鏡頭外就聽到洗米嫂笑得好開心,但Damiana就完全冇理,自顧自咁講完就掉頭走。

    (短片來源:洗米嫂ig)

    咁洗米嫂嘅朋友睇完段片都不禁留言:「好得意」、「俾妹妹笑死」、「哈哈哈哈 妹妹bibibaba講咩 有啲聽唔到」,亦有人提醒家姐周梓潼:「下次見到BB前要梳一梳頭髮,以免BB咁激動」。
    雖然妹妹好似同家姐有少少爭執,但其實佢哋兩姐妹其實係好好感情!不過下次家姐要梳返個頭先喇!😄😄😄

     

     

    (洗米嫂ig/apple daily)

    SHARE