【雙喜臨門】趕住娶大肚老婆:希望名份上做番先,唔可以賴貓

    傳媒致電恭喜他,佢透露暫定9月中註冊,正式日期未確定:「我哋都係補番註冊步驟,婚宴等BB出世之後再搞,想安排得好啲,唔想太急。註冊嗰日冇特別儀式,可能食個飯,冇打算請圈中人觀禮,定咗婚宴先請圈內外朋友。」BB將於9、10月出世,仔女到時才公布:「日子同註冊近,所以比較尷尬,好多嘢安排唔切,但我希望名份上做番先,唔可以賴貓,我覺得咁樣舒服啲,因為我個人比較傳統同老土。」

    Dash揚言唔瞓都要做,要畀太太安穩生活。(受訪者提供)

     

    37歲樂隊Mr.成員Dash(譚健文)上月在社交網公布女友有喜,今日被記者發現喺婚姻登記處發現兩人擬結婚通知書,Dash未婚妻Joan現年29歲,任職飲餐部主管。

    問到點解唔早啲註冊?Dash坦言:「因為突然之間有好消息,我屋企又唔係大,要裝修間房,我同屋企人住,間房係讀書年代瞓到依家。」Dash嘅未婚妻係澳門人,所以香港同澳門都要搞住嘅地方:「香港租屋住好貴,澳門就租咗地方,我覺得抵租,萬幾蚊租到過千呎單位舊樓,但香港可能萬幾蚊得幾百呎。自己會頻撲兩邊走,但起碼太太同BB生活地方會好啲,出世後太太同BB初段時間喺澳門,因為太太喺澳門有工作,放完產假會繼續做嘢。」
    Dash自言係傳統男人,bb出世前要娶老婆。(受訪者提供)

    記者讚佢太太好好,唔使有樓揸手都肯嫁,Dash表示:「我哋都想置業,始終依家香港買樓負擔大,自己咁多年死慳死抵儲到筆錢,早兩年前買咗好細單位投資用,但就真係未付擔到住,依家唔瞓都要做,起碼等太太覺得安穩啲。」

     

    (apple daily)

    SHARE