【小產前後拍攝被轟做作】汪小菲PO文護大S:到底是誰不正常

    41歲大S徐熙媛今年五月不幸小產,未幾已復工,雖然身體回復需時,但有老公汪小菲跟她一同面對,共度順逆。而兩人早前為大陸芒果台拍真人騷《幸福三重奏》,兩公婆嘅私下相處嘅情況展現晒喺觀眾前面,節目只係播到第2集,觀眾嘅迴響已經好大,大S慘遭網民攻擊,話佢喺節目入面愛哭又做作,身為老公嘅汪小菲,噚晚終於按奈不住喺微博發文護妻,話老婆只係做回自己也要被罵,佢反問:「到底是誰不正常!」

    新嘅一集嘅節目入面,汪小菲教大S踩單車,開頭係汪小菲載住老婆,大S坐喺老公後面,但因為啲路有啲彎曲,單車上面又坐住兩個人,搞到汪小菲都有啲難以平衡,咁當時佢就諗住加速希望可以快啲咁騎到較為平坦嘅路,就係咁嚇親老婆,搞到大S大叫同喊咗出嚟,之後汪小菲就落車安慰佢,有網民見到大S爆喊,就話佢愛哭同做作!

    汪小菲見到網民反應咁大,佢就喺微博貼文為老婆平反,睇到一啲留言,有啲女士為咗取悅男士,任何事情都會去做,就連向自己另一半撒嬌、哭都要被話,呢點係佢無法理解,佢再話:「好想想,到底是誰不正常,正常的男女關係,不就是應該讓自己的女人開心、撒嬌,偶爾被考驗一下嗎?口口聲聲探討男女平等的時候,清(請)先把自己擺在平等的位置上吧。」

    他之後再補充:「如果在婚姻中她給你生了倆孩子,付出很多,但是還不許哭,還不許要老公讚美,還得做家務,還得硬著頭皮每天假笑,帶孩子,自己男人就應該在外面天天飯局,所謂的事業有成,這是什麼價值觀啊?」而大S嘅妹妹小S(徐熙娣)見到姐夫咁Man維護家姐,亦即時轉發佢嘅護妻文,更留言話:「小菲很男人,真正的男人!」

    汪小菲解釋大S在節目顯得脆弱敏感,係因為剛歷經小產之痛,仲話:「這個節目讓我們迅速的從難過中走了出來,單獨相處去珍惜彼此的獨處時間。做女人不易,做媽媽更不易…做一個北京直男的老婆更不易。」但睇番報道,其實大S懷孕期間,除咗一直拍緊呢個《幸福三重奏》,同時亦擔任大陸另一綜藝節目《我要當女一》評審,之前台灣《蘋果》亦拍得大S兩公婆帶埋囝囝一齊拍《幸福三重奏》,當時大S腹部微隆,半個月後不幸小產。

    (蘋果日報)

    SHARE