【盛傳離婚】今日消瘦除婚戒首公開亮相

    於2013年結婚,但兩人關係其後變差;不過他未承認也未否認兩人離婚的傳聞。上月中她兩度收到老公嘅離婚協議書。據媒體報道,據了解她已請律師擬定離婚協議書版本,日內寄給丈夫,離婚已成定局。

    下月7日就係吳建豪40歲,但屆時吳建豪要去美國同英國拍《葉問4》。今午《台蘋》目擊佢現身信義路M Taipei低調同fans預祝生日,今次亦係兩人爆出離婚消息後,吳建豪首度公開亮相。
    兩人結緍後不時傳出婚變。

     

    現場逾百名fans,大部份都係師奶級,應該係由佢哋「做女嗰陣」(亦即係杉菜大S都係做女嗰陣)已追隨F4至今。由於場地比較細,擠得水洩不通,冷氣唔夠,所以一眾師奶fans都要猛撥扇。至於左手無名指婚戒,原來已經摘下。

    戴住帽子同眼鏡搭配牛仔褲嘅吳建豪,身形似乎消瘦不少,fans嘅熱情為吳建豪帶來久違了的笑容。司儀問佢:「很久沒見到你,最近都在忙什麼?」吳建豪就答:「最近就在熬夜、看碟,休息一下,就在寫一些歌,大概有七至八首吧。」

    會上吳建豪感謝大家嚟參加生日會,特別係特地返台嘅海外fans,隨後自彈自唱表演F4時期經典《流星雨》等歌,粉絲聽得如癡如醉。活動約莫5點鐘結束,吳建豪亦由秘道離開。

    新加坡百億千金老婆石貞善(Arissa)

    (apple daily)

    SHARE