【承認同王子拍拖】鄧麗欣甜笑:多謝…

    女星鄧麗欣(Stephy)與游學修到九龍公園為活動擔任大使,提到她憑電影獲邀出席第16屆紐約亞洲電影節,並獲頒「亞洲新秀獎」,Stephy表示開心及緊張。

    提到她與相差6年的前棒棒堂成員邱勝翔(王子)拍拖,記者恭喜她事業愛情兩得意,Stephy承認戀情說:「恭喜我攞獎先啦!(係咪同王子拍拖?)感情事我想低調先,根據我過往經驗,感情係兩個人嘅事,但因為身為藝人變得好透明,但低調係想保護戀情。」 問到是否從四月傳出緋聞時開始交往?Stephy說:「畀啲空間我哋啦!(點樣遇上?)其實我哋識咗好耐,大家曾經係同門師姐弟,但當時就唔熟。(係乜令你哋熟?)都係朋友約食飯見面。(姊弟戀?)我又冇乜點睇,依家已經2018年。大家接受能力好高。」提到要做「空中飛人」才能見面,Stephy說:「我都飛好多呀,剛剛從紐約飛返嚟。(視像見面?)畀啲空間我哋啦!(好Sweet?)今日落雨,好Wet。(王子恭喜你拎獎?)有嘅。(嚟香港慶祝?)有呀,因為我都忙。」記者再恭喜Stephy有拖拍,她即甜笑說:「多謝,搞到我好熱呀。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE