【狼狽走火警逃生】挺6個半月孕肚:真心可怕,真係好驚險

    已6個半月身孕嘅佢,仍然活躍周圍飛,佢早前才飛美出席好友鍾欣潼婚禮,近日又飛去英國進修,佢報讀咗建築計與管理的碩士課程,佢要留喺倫敦一個月,老公就去咗美國公幹,兩公婆分道揚鑣。

    大住肚嘅蔡一鳳勤力返學,今日周日休息,佢凌晨5點幾喺酒店好夢正濃,突然發生走火警,佢狼狽跑樓梯逃生,佢人安全逃到酒店門外,才貼facebook報平安,佢留言:「我穿上衣服,把保險櫃裏所有嘢掃入書包,抓着桌上的手提電腦、電話(還不忘充電器),就往外跑,因為打電話跟酒店確認了是火警,所以覺得真心可怕,親身經歷係倫敦凌晨5點走火警,還懂得帶一對韓國老夫妻走樓梯,折騰了成個鐘….最後虛驚一場。人生第一次經歷酒店真實走火警,我當時腦袋裏面想着甚麼呢?還好只是4樓。」

    老公盛品儒都留言叫老婆小心!

    《蘋果》今日聯絡蔡一鳳,佢話剛平息了火警風波,酒店員工安排了住客們逐一返回房間,佢講番逃生一刻情況:「我瞓着咗,聽到火警警鐘響,我見響唔停就醒咗,仲打去接待問,佢叫我快啲離開,仲話所有住客都走咗落去,我就執嘢着番衫走,出到去見到有對韓國老夫婦準備坐電梯,我叫佢哋行樓梯,好彩我住四樓,如果好高十幾樓都唔知點算好。出到酒店外,見到好多住客都狼狽,佢哋有着住浴袍,有披住大毛巾,亦有幾架消防車嚟咗,最後發現係酒店廚房有嘢燒着咗,住唔係大問題,我哋就可以返番去房度。」

    蔡一鳳又話見到好多住客都狼狽(蔡一鳳Facebook圖片)

    佗B蔡一鳳走警都好鎮定喎,問到BB當時肚中反應,佢話:「一聽到火警鐘,阿B喺個肚係咁錫,我行樓梯時又踢,直至安全出咗大門口,佢先冇踢得咁犀利,好有靈性。」蔡一鳳返房休息時,佢話心情仲有啲緊張,已經瞓唔番,佢就自拍咗張相向老公報平安。照片中睇到蔡一鳳個肚都開始大,諗番佢仲去樓梯逃生,真係好驚險。其實,根據資料顯示,蔡一鳳前年喺銅鑼灣hmv kafe食飯,餐廳突然發生響火警,佢都趕快離開,最後原來係誤鳴,蔡一鳳兩年走兩次火警,佢都自嘲好「惹火」。

    蔡一鳳facebook

     

    佗緊BB萬事要小心呀!

     

     

    (apple daily)

    SHARE