【收到好多批評】何超蓮:並不是幾億生意才是生意!

    賭王三房千金何超蓮日前接受鄭紹康為有線主持嘅《天下第一關》任嘉賓,節目中超蓮去到深水埗社區中心向長者派飯做義工。

    講到佢搞慈善組織「Smile with Us HK」,佢就話同楊政龍一齊構思,希望可以多啲年青人一齊做善事,佢提到最難忘嘅事就同受助人搬屋,幫對方裝冷氣,受助人相當感動,向超蓮透露被丈夫家暴及取走所有儲蓄後,帶同3個女兒由此展開新生活嘅經歷,超蓮說:「我在場聽完她的故事哭了出來,自覺原來簡單的幸福得來不易。」

    超蓮帶主持鄭紹康到深水埗社區中心做義工。

    節目入面提到佢幫屋企人打理澳洲酒店生意,同早前引進台灣食店嚟香港,笑言自己鍾意食就搞飲食生意:「酒店有專業團隊幫忙,需要向母親交出成績。但自己開舖,未曾做過飲食,加上台灣人經營模式不同,自己亦擔心每步走錯,故此兩者壓力亦不同。」超蓮提到開店收到很多批評,指她家族富有浪費時間開麵店,因此加重佢壓力,她反駁道:「並不是幾億生意才是生意!」,希望做到成績,等批評佢嘅人跌眼鏡。

    超蓮又分享打理家族生意同自己生意嘅感受。

    佢話要做出成績,祝超蓮成功!

     

    (apple daily)

    SHARE