【湊仔竟然靠…】陳豪:最後我被鬧

    陳豪今日喺灣仔出席Swisse法拉利F1車隊官方合作夥伴傳媒活動,以賽車手造型現身嘅佢,笑指喺F1賽車方面,自己係「處男」,難怪佢獲邀玩F1模擬賽車遊戲嘅時候,見佢揸得好慢,事後陳豪指自己平時揸車,雖然快又得,慢又得,但都係一名安全駕駛者,尤其係o依家有咗小朋友,不過佢好有自信咁話:「我試過揸唔靚嘅車,但揸到好似賽車咁。」

    講到老婆陳茵媺(Aimee)帶住3個子女返加拿大多倫多探親,陳豪被指可以放暑假,佢笑住話:「反而佢哋走咗,我覺得好空虛,唔知點咁,睇電視又睇唔到咁耐,瞓又瞓唔到咁多;我因為有嘢做,所以離唔開,不過去加拿大在於小朋友嚟講係好,因為可以見到公公婆婆。」

    Aimee一拖三返加,陳豪指上年已經試過,但最難搞始終係搭飛機嗰陣,佢話:「妹妹上年仲係BB,但今年就周圍走,大哥好啲,佢都會睇下電視,但二哥同妹妹對電視冇乜興趣。」

    陳豪表示每日同3個子女都會視像親子樂。提到Aimee獲網民大讚佢係Super Mum,陳豪即刻話:「佢係呀!佢生3個已經唔容易,仲要湊3個。(你呢?)I am Super Dad,有準備就唔難湊,冇問題!不過媽媽同爸爸嘅湊法有唔同,媽媽有規律,我就會用糖、朱古力賄賂,但最後我都會被媽媽鬧。」

    (蘋果日報)

    SHARE