【籌備四個月但好多波折】宣佈求婚成功!

    於在社交網站公布向女友求婚成功,他上載了兩人在泰國布吉的合照以及求婚戒指,他寫道女友送她一個生日之旅作為驚喜,他則向女友求婚反過來給對方驚喜,他感謝如此美好的女人走進他的生命。不少網友紛紛留言恭喜他。

    明珠台節目主持人的蘇頌輝(Desmond)

    Desmond表示求婚已籌備了四個月,他解釋:「因為我一直想旅行求婚,所以要等機會去旅行,咁啱女友畀我驚喜我,安排咗個生日Trip送畀我,我覺得呢個係合適機會。我哋先去新加坡,再去布吉,其實都有啲擔心旅程中會唔見咗隻戒指。」

    雖然過程有波折,但最後都成功!

    他稱由於計劃已久,腦中已經有詳細rundown,不過現實卻事與願遺:「我諗住搵一個靚相位求婚,同埋會錄晒成個過程,但去到已經天黑,後來變咗喺酒店房求婚,平時用相機拍片好順利,但今次就搞咗好耐都搞唔掂,我估女友其實都估到我想同佢求婚,到真係求婚嘅時候,佢有少少取笑我,雖然唔係照住我心目中個rundown去做,但都好難忘。」

    成功就最緊要。

     

     

    (on.cc)

    SHARE