【囡囡超大隻】JJ賈曉晨產後首度復工:一出門就掛住個女

    去年為老公樊少皇誕下囡囡的藝人賈曉晨(JJ)於觀塘出席新片記者會,產後首度接工作的她,透露囡囡目前八個月大,問到外出工作可會捨不得女兒?她說:「我出咗門口之後就開始掛住佢啦!依家做咗媽咪就知道係咩感覺,BB喺香港,工人湊住先!」又直言因電影在香港拍攝,所以接下工作。她透露早前有內地片商邀請她拍攝電視劇,但要在內地工作,而且要去七十多天,所以推掉。

    少陪BB感內疚

    JJ笑言劇組沒有遷就其拍攝時間,但今天是首日開工並不辛苦。在戲中飾演女警察的她會有開槍鏡頭,而且與鍾欣潼有不少對手戲,談到收身成績不俗,她謙稱仍未達到自己的要求,至於可有打算再生第二胎?她說:「未諗呀,湊好呢個先啦!出去做嘢就少咗陪BB時間,我都覺得內疚,以前見BB都冇乜感覺,依家做咗媽媽之後,就感受好深!」

    工作有成就感
    她透露老公亦有跟她回港:「呢幾日返咗嚟,之後要去工作,最少去一個月。(佢有冇叫你唔好拍戲?)冇咁講,但係我佗BB同湊BB嘅時候好耐冇工作,我覺得工作可以有成就感,所以都會做少少!爸爸已經成日開工,如果媽媽都成日開工,對BB唔好!」

    談到囡囡的情況,JJ笑指囡囡4個月的時候,已經同11個月大的BB同Size,大大隻!因此不少人笑果然是力王的女兒。

    (on.cc東網)

    SHARE