【原來一早已經知Stephy拍拖】方力申:都係想知我…

    鄧麗欣(Stephy)同前棒棒堂成員邱勝翊(王子)甜蜜公開戀情,舊愛方力申喺荃灣出席展銷活動, 被傳媒包圍問回應,問佢有冇恭喜Stephy,小方仲自爆一早知。

    小方話:「早兩三個月已經知道,我守秘密幾好,亦都見過佢哋冇尷尬,公開咗之後希望大家問佢嘅嘢可以問我少啲,可以問返佢多啲,其實呢段時間我喺自己網裏面都好多fans同我講見到佢哋,所以我都知道。」之後小方又叫大家以後有嘢可以問番Stephy,仲勸fans可以focus返個人感情,同父母之間嘅感情,唔使太過關心佢呢方面。

    至於由乜嘢渠道知道兩人拍拖?係咪Stephy親口講呢?小方避談:「太過Detail喇,我哋見過面有打個招呼冇尷尬,你哋最關心都係想知我尷唔尷尬啫!(幾時見過?)唔只見過一次,但冇尷尬。」笑問佢覺得Stephy同王子係咪好襯?小方就話:「女仔鍾意咪得囉,你哋教我答嘅。」

    小方再被問到覺得王子靚仔啲,定佢本人靚仔啲?佢就笑住話:「邊有得咁講,依家唔係選美,我唔係sell樣嘅,sell緣份同隨緣囉!(係咪戥Stephy開心?)呢個問題好得意,咁梗係啦,你教我可唔可以有第二個答案呢,我叫小方啫,其實個人好大方,唔好再問我呢啲咁難答嘅問題啦!」

    至於佢自己感情有冇著落?小方就好巴閉咁話:「我大把女,泳會有幾十個女,多到不得了,完全唔使愁,開心到不得了,日日對住無憂無慮,天真可愛小朋友,好享受游水工作 。」最後,大家問小方知唔知Stephy鍾意王子啲乜?小方就正經叫大家問番Stephy嘅閨密,因為作為前度不能太close。

    另外,早前佢睇波時上載一張照片,背景有位女性,佢自我解畫指相中女子非其女友,呢個舉動被Stephy批評為此地無銀,小方就解釋:「我講咗報紙都寫,唔講仲得了,講咗係有先見之明啫,我唔需要呢啲版面。」

    (蘋果日報)

    SHARE