【原來同李嘉欣係親戚】楊思琦:嗰陣全靠鍾嘉欣死拉住我

    今年書展,喺眾多o靚模當中有一個大眾相對熟悉嘅面孔,佢就係39歲嘅楊思琦。

    初次推出寫真嘅思琦,喺佢本價值198大元嘅《Miss Szeki2018》當中除咗靚相之外,仲寫咗唔少佢嘅內心剖白,寫真更搵嚟家燕姐、曾志偉及陳志雲等當年喺大台同佢同事過嘅前輩寫序。喺寫真當中,思琦話自己其實一直都覺得自己好平凡,日常生活亦都好枯燥苦悶,自細亦唔識打扮,當年選港姐亦都係被阿媽推去,就連當日去面試嘅妝都係阿媽幫手化,佢話自己當初覺得自己又老土又肉酸,當時佢就心諗:「咁嘅樣,點選美啊?」

    另外佢仲提到喺大台工作好忙,最初四年一路都冇假放,直到身體開始出現問題先知驚。思琦又主動提到當年「人生馬戲團事件」,佢就話係佢咁多年最接近死亡嘅一次。思琦憶述當晚與鍾嘉欣等人唱完卡拉OK之後,準備返酒店,一行出門口,見到對面馬路泊咗五架車以上,思琦表示當時仍未意識發生咩事,突然響起好急嘅開車門聲,「一群人便手拿開山刀、圓月彎刀、大鐵通,從貨車向我們衝過來!我不知道發生甚麼事,那一刻我只知道要逃亡,馬上便和Linda(鍾嘉欣)一齊走,就算中途拖鞋甩掉都不能回頭,因為跑慢一步都會被捉到,真係好似拍戲,我知道如果被人捉到,我一定『渣都冇』。其實我已經無力再跑,因為腳軟,全靠Linda死拉住我,後來見草叢就一齊跳進去。」說法同鍾嘉欣大同小異。

    至於愛情,思琦就話自己其實一直都好想結婚,呢幾年亦一直有人追求,可惜都係搵唔到啱嘅人選,而對於另一半,思琦話自己搵嘅對象外貌係其次,最緊要係愛佢及囡囡,另外經濟方面,佢話佢唔係搵啲咩大富豪,不過最起碼都可以自己搞掂自己,對於愛情,佢仍然期待,但亦只能隨緣。

    而喺寫真結尾,思琦仲大爆一個小秘密,原來家族當中唔只佢一個港姐冠軍,佢同大美人李嘉欣係親戚。思琦話其實李嘉欣係佢姑媽嘅姨甥女,佢哋兩個唔熟,不過偶爾喺家族聚會會見面,思琦仲話其實佢一直都避免講呢件事,不過就想將呢個小秘密作為寫真嘅結尾。

    (蘋果日報)

    SHARE