【李嘉欣會唔會唔鍾意】楊思琦:冇咁嘅需要

    楊思琦今日到新城電台接受訪問宣傳佢嘅首本寫真《MISS SZEKI 2018》,囡囡卓穎亦有陪媽媽一齊現身,思琦表示寫真推出兩日,得到好好嘅反應:「好多謝大家支持,有啲地方已經賣斷市,書商係有加印嘅諗法,如果就最好。」思埼話書展當日聽到好多人讚賞,問到覺唔覺得自己本寫真重受歡迎過一眾靚模?佢話:「唔好咁講,其實只係諗住趁青春留倩影。」

    除咗留倩影,思琦妹喺寫真入面仲送咗個彩蛋畀大家,就係提到原來同李嘉欣有親戚關係,嘉欣係佢姑媽嘅姨甥女,思埼話:「其實係當時出版商問我有冇一啲特別事可以同大家分享,我嘅生活一路都好透明,好多嘢大家都知道,於是就諗會唔會有啲嘢係大家唔知呢?其實呢樣喺我哋屋企人當然唔係秘密,只係大家唔知之前亦都冇特別講。」咁喺同大家分享之前,有冇事先諮詢姑媽?思琦話:「咁又冇同佢講過,其實我哋雖然係親戚關係,但平時都比較好少見。」咁今次公開,怕唔怕嘉欣唔鍾意?佢話:「我唔猜測啦,冇咁嘅需要。」

    今次寫真咁受歡迎,會唔會吸引到更多人向你問價?思埼話:「都唔係淨係出寫真先有人問啦,我都唔得閒留意,唔講呢啲啦。」佢又透露囡囡今日先首次睇完成本寫真,咁囡囡有咩反應?佢話:「佢咪不停話好靚好靚囉。」未來會唔會考慮再影多輯?思琦話:「未知,做好今次宣傳先,到時再算。」

    另外,思琦今日喺商台嘅錄音訪問中就提到自己對愛情仍然有憧景。「如果可能嘅話、又有適合嘅人、時間,每個人都想,結一次婚都好正常,我未結過呀嘛,但都要睇遇唔遇到,我都仍然相信愛情嘅。」同時亦開出擇偶條件。「希望成熟啲,一來要感覺,二來要錫我、我屋企人,(即係之前嗰啲唔夠錫你?)唔係,最緊要相處到、溝通到、真誠…」

    至於使唔使事前畀囡囡過目,佢就話唔使:「大人要覺得啱唔啱之後先再決定,圈內、外都冇所謂,結過婚都冇乜問題。」

    (蘋果日報)

    SHARE