【驚喜得無言以對】38歲葉璇幸福到漏

    現時長駐北京嘅葉璇,早幾日喺微博自爆收樓,有人送咗幢別墅畀佢,留言仲加埋兩個新郎同新娘Emoji,令唔少網民都估佢同男友小默先生就快結婚!(【三喜臨門】葉璇:感謝你給我温馨的家)

    點知話口未完,佢今日又自爆收車喇!

    佢上載咗兩張車內嘅相,仲話對方覺得佢每日坐地鐵返工太辛苦,仲將架車寫佢名!

    不過呢個「有心人」並唔係男友,而係佢老闆,佢留言:「剛剛進公司的時候,就聽說老闆對員工非常慷慨,獎勵給公司的導演都是幾百萬元的車,心下還有點不敢相信。現在才知道原來是真的,驚喜得無言以對!實在不知道該如何報答老闆了,工作還沒做完,就嘉獎了一輛新車,而且是新到還沒上名錄只能掛臨牌的新法。老闆說我每天工作坐地鐵太辛苦,必須要配車買在我名下(其實我是愛坐地鐵,車扔在家不開[噓])。唯(惟)有加倍努力工作,才能回報我們公司大帥哥老闆的恩情了!士為知己者,赴湯蹈火,在所不辭,吾其報知氏之讎矣!」網民都話佢命好,個個爭住送嘢畀佢!

    其實葉璇之前已經收過鑽戒又晒過車匙,真係收禮物多過你食飯!

    不過佢同男友感情反覆,甚少談及兩人感情,但依家成日咁「放閃」,就知好幸福啦!

    (on.cc東網)

    SHARE