【出櫃的勇氣】王喜認與陳志雲拍過拖!

    陳志雲在理工大學賽馬會綜藝館舉行演嘢會,在8時20分開騷,一開始由王喜身穿機師制服出場,與小朋友及其他舞蹈員又跳又唱主題曲,期間坐在椅子上、身穿軍人制服的陳志雲在上面吊下來一起合唱,之後兩人在台上演戲,一唱一和。

    講到開工與開拖,王喜向陳志雲說:「我邊有同人開過拖,我同你拍過拖咋嘛!」陳志雲即謂:「啋,發夢啦!」

    曾任無綫總經理的陳志雲寸爆無綫,對無綫句句夭心夭肺,他與王喜先笑無綫個個都是「總經理」,又笑無綫高層多,但出事時就冇人擔遮。陳志雲又謂今時今日承認睇無綫需要出櫃的勇氣,王喜又叫觀眾舉手,睇吓過去24小時睇無綫多過1分鐘,但得4個人舉手。王喜叫陳志雲返去無綫做,但陳志雲說:「唔想製作低品味節目,唔想TVB死喺我手上。」觀眾大笑。

    陳志雲的演嘢會完畢後與王喜接受訪問,講到明明是個人騷,但全程兩人都一起演出,陳志雲表示:「一直都話係同佢一齊,唔係單獨。」而講到他在台上寸爆無綫,他即謂:「唔係,講吓笑啫,我真心仲係好熱愛TVB,TVB對香港係好多貢獻,依家競爭環境難咗好多,但我希望大家共存共榮,唔好互相排斥,一台獨大對香港傳媒業唔係好事,對TVB都唔係好事,冇競爭冇話題就冇人睇,大家應該互相支持,尤其是依家面對嘅市場係整個大中華市場,仲有台灣、日本、韓國。」

    而講到陳志雲與王喜拍了「結婚片」,陳志雲表示:「呢個唔係真,條橋係我諗,我諗完問王喜介唔介意做呢件事,佢就冇所謂,我覺得既然大家有呢個遐想,好多人都話王喜係我嘅partner,事實上唔係,但既然大家咁諗,我哋咪英式幽默,自己攞番出嚟滿足大家幻想。」他又讚王喜是好編劇和導演,希望對方早日能成為導演。

    在演嘢會中提及有人出1千萬請陳志雲拍劇,他表示:「唔係假嘅,當日我哋喺酒店食嘢,對方好誠意邀請,但係佢有佢講,我冇乜出過聲,我諗我係冇答佢,佢當我推咗咋嘛。」

     

     

     

    (ON.CC)

    SHARE