【係愛自己】張寶兒:曾經想過無數次要放棄…

    藝人袁偉豪(Ben)現身書展為其純影集舉行簽名活動,女友張寶兒亦有到場支持。Ben指今次出書為慈善,所以做得特別開心,問到是否因為慈善才豁出去?他說:「好多嘢,都想畀人知我有啲料,張相放喺最後有意思,人生出世係赤條條,走嘅時候乜都帶唔走。(介唔介意女友為慈善全裸影相?)你睇吓佢介唔介意先,要影都係我操刀。」寶兒就坦言未有勇氣去做。

    純影集入面除咗有Ben唔少精彩靚相,仲有佢一張全裸照!而作為女友嘅張寶兒當然全力支持男友,當中佢亦有客串演出添,但就冇正面出鏡。

    寶兒亦有到場支持男友。

    今日寶兒就公開一張正面照發文感謝男友,畀佢動力:「謝謝你,一年前告訴我想借我的背面⋯⋯ 你給了我鍛鍊的動力。曾經想過無數次想要放棄,反正我不是主角,但你讓我知道,奮鬥只需要一個藉口,我是我人生的主角。#係咩驅使你做出呢個勇敢嘅行為 #係yolo呀 #係愛自己呀 #里程碑 #為自己大膽一次 #老爺車系列 #終於可以鋪相 # #寶兒心誌」

    (張寶兒社交網)

    佢仲話全因男友嘅鼓勵,勇敢走出第一步,為自己建立起健康的生活習慣。

    Ben笑指很開心成功拍到背面全裸照:「好在冇畀人拉,張相喺峇里一個小灘度拍,個沙灘冇乜人,只有幾個外籍美女,佢哋見到我同攝影師度位都好識做走咗。(唔同你一齊影?)我唔好意思,而且寶兒喺度。」問到會否介意男友的臀部被公諸於世?她表示都並非第一次。Ben又感激女友在書中客串,文字上亦有給予意見,問到為何不影女友正面?他解釋:「想講人生入面會遇到不同嘅人,有好多伴侶。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE