【結婚惹前前前度不滿】偷笑:原來攞尾彩好爽

    今年二月喺新書宣佈「我要結婚了,就跟你。」同未婚夫9月舉行婚禮,雖然結婚係喜慶事,但佢呢日喺社交網發文爆「前前前度」對佢嘅婚事感不快!

    今日佢帶住新作《峰迴路轉》喺書展舉行分享會,問到佢未婚夫「閃電俠」梁子賢會唔會就係佢寫作嘅靈感同泉源,卓韻芝(阿芝)話:「都有諗吓會寫佢嘅嘢,但係就考慮當中,有啲嘢都唔知可唔可以公開寫。」

    界乎係可唔可以公開寫嘅,阿芝指乜嘢呢?佢話:「例如噚日因為婚訊嘅關係,得到前前前度打嚟表達醋意,我聽完就梗係覺得好開心啦,覺得咁厚禮呀!都有將呢件事問番未婚夫,問佢介唔介意(將件事講出嚟),但佢個回覆係『你可以講任何嘢』,呢個答案真係好高分。」

    (卓韻芝facebook)
    卓韻芝同未婚夫梁子賢將於9月舉行婚禮。

    再問到會唔會將一啲結婚嘅經歷,集合成書去寫一本書出嚟,阿芝就話:「其實我10月會有個talk騷,到時可能會講及少少呢啲嘢啦,同埋會有笑料嘅。反而自己好想出一本書係關於婆婆嘅,因為自己結婚,會有好多親友由外地飛嚟香港(飲喜宴),四方八面咁嚟,想趁呢個機會去影一張全家福,因為阿婆亦都好少機會見到屋企咁齊人,如果真係影到呢一張相嘅話,我想再寫一本關於阿婆嘅書,好似《今日阿婆金句》呢一本書呢…能夠為阿婆寫一本咁樣嘅書,出得一本係一個福氣。」
    卓韻芝與婆婆 (資料圖片)

    阿芝平日不時讚婆婆寫字好靚,問佢會唔會搵阿婆幫佢寫喜帖,阿芝笑言:「佢好慢㗎喎,又驚大家睇唔明,算啦,正經啲,都係循正途印番張帖就好喇。」

    卓韻芝到書展宣傳新書

    唔知婚禮會唔會請商台前同事Donald、森美小儀呢?(資料圖片)

     

     

    (apple daily)

    SHARE