【陳媽媽笑到見牙唔見眼】鄭嘉穎陳凱琳婚期已定

    昨日下午二時許,記者於陳凱琳的九龍塘獨立屋寓所門外,遇見剛飲完茶返家的陳凱琳父母和家姐。

    陳凱琳爸爸一馬當先行得最快,聽見記者講「恭喜!恭喜!」即刻笑晒口。被問囡囡Grace幾時註冊結婚?陳爸爸好口密話﹕「我都唔知。」有冇見過嘉穎?佢話﹕「以前見過,呢排少見啲。(有冇話幾時結婚呀?)未同我哋講呀!」

    記者追問係咪就快抱孫?陳爸爸初時扮聽唔見,話﹕「吓?你(記者)跌咗嘢呀。」再問,係咪就嚟抱孫?陳爸爸笑笑口話﹕「抱孫?我個女都未結婚。」一直在旁嘅太太就笑到見牙唔見眼。

    問有冇傾禮金?陳爸爸擰擰頭,然後話﹕「我老婆開唔到聲呀。」被笑開心到開唔到聲,陳媽媽做口型話感冒,老公代答﹕「把聲沙咗。(咁有冇講幾時結婚呀?)冇講冇講。」

    有傳Grace已經同嘉穎同居,所以好少返屋企住,記者問Grace今日會唔會返屋企?

    陳爸爸收起笑臉話﹕「佢喺度住架,但佢現在唔喺屋企,出咗街。」臨入屋前一家人都好有禮貌同傳媒講拜拜,仲話﹕「多謝晒你哋關心呀!」

    二人拍拖超過三年,但因年齡相差22歲,起初戀情不被看好,幾經努力打破重重障礙,二人終於修成正果下月結婚,最新消息婚期已定為8月12日。

    兩個成日喺公開場合都糖黐豆!(資料圖片)

    翻查通勝上述日子既宜嫁娶亦宜出行,絕對適合他們選擇低調到峇里舉行小型婚禮的決定。而鄭嘉穎於婚後三日便會踏入49歲,他們已計劃好繼續留在峇里,與至親好友一同慶祝他榮升人夫後的首個生日。

    (資料圖片)

     

     

    (綜合報道  / on.cc / apple daily)

     

     

     

    SHARE