【宣佈解散劇組停拍】突然發出聲明指自己險被性侵

    近日盛傳與女友陳凱琳雙喜臨門嘅鄭嘉穎,其實早排捲入過一單事業風波,有指佢同謝天華等人合演嘅大陸網劇《套路》,傳因製作公司在個多月內豪花6,382萬元人民幣(約7,800萬港元),卻僅拍出不到七集的劇本素材,並拖欠劇組工作人員薪金數十天至兩個月不等,資方突然對內宣佈解散劇組停拍,一度傳出劇組人員滯留泰國,但酒店費用無人支付。

    鄭嘉穎 (資料圖片)

    謝天華 (資料圖片)

    點解提番呢件事?係因為今次輪到《套路》個導演林淑貞今日發出聲明,指自己喺本月16日清晨約6時,佢喺海口某酒店熟睡期間,突然感到有人壓喺佢身上並摸其胸部,林淑貞指對方係一名只穿黑色內褲嘅陌生男子企圖性侵自己,林淑貞稱基於本能,奮力打該男子及趕對方出門。

     

    其後在酒店人員協助下報警,一行人到了海口巿公安局濱江派出所,指涉案男子為白姓海航受訓飛機師,當時是從隔籬房、18樓高嘅露台爬去林淑貞房間,該男子自稱酒後糊塗犯錯。

    林淑貞發聲明稱早前險被性侵(微博圖片)

    林淑貞在聲明中指,當日整個報案過程,公安都冇筆錄或錄影,而白姓男子嘅朋友,以及其海航嘅上司都有到,林淑貞指公安力勸佢和解。林淑貞稱由於佢係香港人,對中國大陸嘅執法及司法制度唔熟,就話要考慮幾日。後來林淑貞咨詢過朋友嘅意見後,決定先立案,先再決定起訴定和解,於是喺19號再到公安局立案。

    林淑貞指海航高層亦有勸和解,指因培育一個機師成本好大,而公安又話林淑貞亦有打白姓男子,如果林淑貞堅持告白男,佢哋都會告林淑貞襲擊罪。

    林淑貞喺聲明結尾話,自己要將件事公開,唯一嘅訴求係希望有關方面依法處理事件,彰顯公義,而佢仲話:「我對祖國的法治仍有信心。」

    呢套劇嘅另一個導演劉國昌今日凌晨回覆傳媒時,亦承認確有此事,佢話:「劇組制片有協助林導前往派出所報案,亦參與調查案件,涉事為海航受訓機師,案件仍在進行中。」

    據知,林淑貞曾參與過不少大型電影製作,如成龍的《紅番區》、李連杰的《投名狀》及《功夫之王》等,和不少巨星合作過,是資深的電影工作者。

     

     

    (綜合報道 / apple daily / on.cc)

     

    SHARE