【宣佈615結婚!】未結婚已經有壓力:想過一年Honey Moon先至生

    「婚禮就要自己搞,但所有嘢都OK嘅。(婚禮咩主題?)浪漫少少,會係西式。(揀咗衫?)未呀,依家淨係定咗攝影同拍片,但我唔會喺教堂行禮,喺酒店擺酒。」

    仁濟醫院前主席嚴玉麟女兒嚴紀雯(Carmen)現身時尚平台活動,身為投資者之一的她表示:「冇投資好多錢,我唔係主要投資者,不過呢一個係好好嘅平台,多元化啲,又可以shopping。」講到Carmen今年2月接受男友求婚,如今又要搞生意和婚禮,問會否很忙碌?她說:「都OK,有其他人幫手,婚禮就要自己搞,但所有嘢都OK嘅。(定好咗日子未?)定咗出年6月14同15日,一日行禮,一日wedding。(婚禮咩主題?)浪漫少少,會係西式。(揀咗衫?)未呀,依家淨係定咗攝影同拍片,但我唔會喺教堂行禮,喺酒店擺酒。」

    想度一年蜜月

    Carmen坦言心情緊張:「因為有好多嘢要搞,同埋會跟足傳統嘅禮節,但同未來老公冇嗌交,佢都幾好,媽媽同未來奶奶都有畀意見我。(咁會唔會有造人嘅壓力?)媽咪有講過,但未來奶奶就冇,我自己就想過一年Honey Moon先至生。」

    (on.cc東網)

    SHARE