【目擊家傭…】坐月葉翠翠嬲到又暈又嘔!

    「佢唔係同你玩吓嗰種Feel,如果係梗係冇問題,但唔係嗰啲,係我親眼睇住,咁咪好唔開心囉!原來坐月期間唔開心,係會又暈又嘔嘅!」

    育有兩子嘅前港姐葉翠翠,現時主力相夫教子,但點知佢喺社交網大吐苦水,話竟然目擊家傭搣大仔個鼻,令佢感到十分心痛之餘,仲唔開心到又暈又嘔,她說:「我真係好唔開心!昨天比(畀)我親眼見到工人搣小王子個鼻仔,我問佢點解要咁做,佢話係細細力,細細力咁又點?係咪就可以搣?我細細力搣你個鼻得唔得?」

    今日,翠翠接受東網電話訪問指當時親眼目擊成個過程:「我個仔捉住佢隻手,同佢玩,咁工人唔想我仔捉住佢隻手,咁嗰刻我望到,個感覺係佢搣我個仔嘅鼻仔,搣到我個仔痛,咁我個仔就會放手,唔係好得意搣吓塊面仔嗰隻,所以我好唔開心!佢唔係同你玩吓嗰種Feel,如果係梗係冇問題,但唔係嗰啲,係我親眼睇住,咁咪好唔開心囉!原來坐月期間唔開心,係會又暈又嘔嘅!」

    翠翠又指平時家傭工作態度沒有甚麼問題:「平時工人喺我面前冇乜嘢,之前試過有一次我開緊直播嗰短短三十鐘,我行咗入房見到佢拎個電話出嚟畀我個仔睇,跟住我個仔就行嚟行去,當時仲未企得定,仲撞親落張枱度,搞到塊面有一條瘀咗嘅痕。咁我就知道佢人前人後係兩個樣,而我見到佢個動作都好純熟,知道應該唔係第一次。」

    (on.cc東網)

    SHARE