【單拖出席啤梨婚宴】原來12月結婚 :係嚟偷師

    新城DJ葉文輝(啤梨)同女友Michelle今日喺尖沙嘴Hotel ICON舉行婚宴。
    被發現今日單拖到賀,笑言係嚟偷師睇吓佈置同食物。

    他謂:「我都籌備婚禮,見到佢哋(啤梨)每一part都花好多心思,要挑選去揀,其實我都不時會問對方鍾意啲乜,但佢每日都改變緊,所以依家問定都係搜集資料,可能到11月先至落實。」

    講到同啤梨友情,Oscar話自己初初搞生煎包生意時,真係忙到斷六親,啤梨成日放工嚟同佢出去打冷食宵夜,兩個人成日見,但之後佢本人忙到都冇時間見面;而啤梨嫂Michelle,Oscar都話今日第一次見。

    女友唔喺身邊,  將於今年12月23日同江若琳(Elanne)結婚嘅「生煎包小王子」蕭潤邦Oscar就開始忍唔住呻……幾句咁啦。

    呢位小王子話:「Elanne成日問我會畀乜嘢驚喜佢。唔通我同佢講會畀呢啲嗰啲驚喜佢咩?反而近排發生咗件事,我同Elanne講呢排成日影結婚相,自己口快快同Elanne講呢排成日見到你着婚紗嘅樣,我會唔會到時唔識感動,Elanne就落命令:『你到時見到一定要喊。』其實喺男人眼中,婚紗一定係心口多個窿少個窿,最緊要係唔好太多窿就得0架喇!」

    講到呢度……Oscar唔知係咪驚未來老婆大人又有新指令啦,最尾兜番:「不過最感動未必係望到套婚紗,而係嗰吓佢步出嚟,望到佢嗰個感覺終於出現喺自己前面。」

    記者笑指Oscar到時要做足戲一定要喊,Oscar無奈:「我儘量啦。你哋知我戲又屎,唱歌又差,所以先至嚟做呢行,我到時會儘量做㗎喇!」相信Elanne聽到肯肯定生蝦咁跳~~~

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE