【粉絲人數激增至逾70萬】10歲童星驚爲天人

    現年10歲有「小宋慧喬」之稱,因為其外表出眾、甜美笑容而相當受品牌歡迎,早於7歲活躍於模特兒界。

    Ella獲讚似宋慧喬(右)。

    加上佢早前落實加盟YG事務所旗下音樂品牌The Black Label,令外界更加關注,其Instagram已激增逾70萬人追蹤。

    德韓混血童星Ella Gross早前為雜誌《VOGUE KOREA》拍攝新相,《VOGUE KOREA》方面噚日透過官方Ig公開其新相,Ella Gross換上唔同服飾大擺POSE,當然難佢唔到,不過啲衫着喺佢身上就顯得成熟,反而唔似只係一個10歲嘅小女孩。

    除了在模特兒界發展有不少潛力外,在唱歌、跳舞、演技及樂器演奏方面亦很有才華,亦睇好Ella絕對可以向歌唱方面發展,更大讚她擁有一把獨特的聲線,就連同門女團BLACK PINK成員Rose聽過Ella Gross的Demo帶(錄音樣帶)後,亦說很喜歡她的聲線。

    Ella獲讚擁有一把獨特的聲線。

    雜誌方面更公開咗Ella Gross嘅訪問。

    Ella Gross表示加盟新公司後,正努力練習唱歌、舞蹈、演技,目前正練習韓女團BLACK PINK嘅《Stay》及英國搖滾勁旅Radiohead嘅《Creep》。

    Ella頻頻更新照片與粉絲互動。

    又指自己嘅興趣係彈結他。至於長期喺海外居住嘅Ella Gross亦表示,因為依家放暑假先嚟咗韓國,並稱:「一抵達韓國就去咗試玩VR。」言語間都相當興奮。

     

     

    (綜合報道 / apple daily / on.cc)

    SHARE