【自己都好開心】單文柔大方回應:最緊要大家開心!

    藝人單文柔及伍樂怡下午到灣仔出席活動,席間一展廚藝。

    不過「無爐煮食」卻被大會安排拿着「煎pan」(陳展鵬暱稱)拍照,似有抽水之嫌!身為女友的單文柔卻大方回應:「無傷大雅,最緊要大家開心!(今次酬勞好高?)開心價,希望嚟緊活動酬勞再高啲。」她直言不介意情侶檔出席活動:「最緊要係健康嘢同舒服啫。」

    下廚環節時單文柔透露有試過煮早餐給男友食,大方放閃:「整all day breakfast同果汁飲品,佢都幾滿意。(佢冇彈過妳?)試過整果汁我加咗啲新果種,佢覺得味道怪怪,叫我唔好再試,但佢都食晒嘅。」

    談到拍拖節目,她表示除「煮飯仔」外,亦會孖住做運動:「佢教我打高爾夫球,話我有天分。(真係成日讚妳喎。)又唔係,佢都會好嚴肅咁教育我,要追上佢嘅運動細胞,我仲有排先得呀。」至於她獲陳展鵬粉絲接受,單文柔說:「開心嘅。(加速結婚?)要睇情況同緣分,我想事業行先,感情再穩定啲先講。」

     

    (on.cc)

    SHARE