【去飲記錯時間早咗一日】啤梨葉文輝:原來你咁重視我㗎

    天下𤓓人何其多,身邊總會有一個,大家可曾做過𤓓爆事?如搭車職員證當八達通「嘟」,着錯鴛鴦襪出街,甚至倒轉衫着咗出街,咁有冇人試過去錯婚禮咁爆呢?樂隊Yellow!成員何兆基(基基)原來試過,基基在社交網自爆瘀事,指「人生on居事,莫過去人哋婚宴早咗一日,去到酒店樓下仲竟然撞埋新郎哥同埋佢啲兄弟行過…。」你話悲不悲哀?

    基基接受訪問時也不介意詳述其「on居事」:「我一路都記錯咗啤梨(葉文輝)係7月27號結婚,因為好早之前佢係講過27號嘅,可能佢後尾改咗28號啦,佢係有畀帖我嘅,不過我又冇睇到,咁我一路都記住27號,27號又好多嘢做,做完立即就跑去酒店參加婚禮,初時仲怕遲到,但原來仲早到咗,咁我咪喺大堂度等咗陣,發現唔對路咪問吓啲酒店職員,個職員就問我係咪葉先生啲兄弟,係兄弟就上房傾,我先知原來早到咗一日。」

    基基「瘀爆」後便在大堂打機hea一陣,不料仍被人發覺:「啤梨啱啱同兄弟團行過,我已經耷低個頭,但又被EO2個Eddie發覺喎,仲問我做乜喺度,我咪承認自己記早咗一日囉。」

    去到酒店都未發現問題。

    他又說不少圈中人留言笑他,其中啤梨更公開感激他:「原來你咁重視我㗎?」他唯有回覆:「我不嬲都咁重視你,重視到早一日嚟賀你。」

     

    (on.cc)

    SHARE