【原來係同月生日】不過陳榮峻就話明唔慶祝…

    62歲金牌綠葉陳榮峻同58歲吳香倫(Helen)拍拖三年,二人上月10號步入教堂完婚,譜出感人嘅黃昏戀。之後,一對新人之後就出發坐郵輪去歐洲度蜜月,去了法國、西班牙同意大利等幾國,認真識歎兼浪漫。

    陳榮峻同Helen就剛度完蜜月返香港,新婚燕爾現身大台嘅《八月星辰》活動,原來兩公婆都係8月生日,即係婚後第一個生日。22號就63歲生日嘅陳榮峻,話自己係潮州人,所以唔會慶祝生日,就算佢高齡媽媽都就快94歲都唔會慶祝,都係簡單食飯。陳榮峻更笑言,Helen嫁咗畀潮州家庭,佢話都唔會特別慶祝,只會同家人食餐飯。

    提到去了兩個幾禮拜歐洲蜜月之旅,陳榮峻就話要努力搵錢,更提到此行最難忘就是去了南意嘅龐貝古城。另外,11號生日嘅李璧琦就表示正日會出新歌作為慶祝,更講到冇諗過男友會製造驚嚇,如果冇工作就會約埋一班朋友慶祝,此外,佢就提到拍緊劇集,當中有要着皮褸下水嘅動作戲份。

    (蘋果日報)

    SHARE