【Lucas11歲啦!】讚栢芝教得好﹕有禮貌,有家教

    狄波拉同老公鬍鬚Kong、陳淑芬等,噚晚出席圓方出席一間泰國餐廳嘅開幕禮。狄波拉話十多年前霆鋒帶佢去到泰國幫襯呢間餐館,拉姑話:「霆鋒話我係泰國人,有冇嚟過呢間餐廳食嘢,令我好難忘。」拉姑今次就推薦朋友將餐廳引入香港。

    拉姑話霆鋒o依家成日整嘢食,未正式做《鋒味》之前,經常到拉姑朋友嘅餐廳廚房玩烹飪,拉姑話:「霆鋒一有時間就整嘢俾我哋食,佢整俾我哋食嘅嘢,我都唔識煮,所以冇得唔滿意。」

    大孫仔謝振軒(Lucas)噚日11歲生日,問到拉姑有冇同孫仔一齊慶祝,拉姑話:「有見到,會同爸爸慶祝,送乜唔使講,見到佢哋快高長大就開心,佢哋好有禮貌,好有規矩 ,教得好好,凡事講唔該,我同霆鋒都覺得媽咪(栢芝)教得好好,好有禮貌,好有家教。」

    陳淑芬表示隨後會忙於籌備音樂劇,之前做《風雲》音樂劇亦會考慮做國語版,對於鄭嘉穎忙結婚,問有冇時間演出?陳淑芬話:「未知,如果真係(結婚)叫佢請我。」

    (蘋果日報)

    SHARE