【星味真係好濃】激讚完全唔似56歲:睇樣最多40歲

    不停勁讚:「初時認唔到佢,因為頭髮短咗,同埋好瘦呀,個樣超後生,真係睇唔出50幾歲,完全冇化妝,平時睇相佢個鼻好大,見到真人唔係咁樣,好靚女,睇樣佢最多40歲,好有活力,着啲衫caual得嚟有氣質。」

    香港有星味嘅藝人越嚟越少,80年代嘅天后葉蒨文(沙麗),自從前年為老公林子祥紅館騷做嘉賓後,近年都好少公開亮相,日前56歲沙麗現身銅鑼灣孖女友人開餐,被讀者黃小姐透過「爆相爆片」分享近況,激讚沙麗完全唔似50幾歲:「我覺得佢真係好濃星味。」

    黃小姐接受《蘋果》電話訪問表示,當日下晝約1點,喺銅鑼灣某間餐廳見到沙麗:「佢食飯食得好開心,好似好肚餓咁,個樣超後生,同電視上見到完全係兩個人;我哋四個朋友食飯,初時都認唔到佢,係餐廳老闆同我哋講,呢個係葉蒨文,跟住我哋望到,係喎!佢同鬼佬老闆講英文,兩個好熟,打招呼傾偈。」

    由讀者提供嘅短片,見到沙麗開懷大嚼享受美食,展現真性情,黃小姐表示:「初時認唔到佢,因為頭髮短咗,同埋好瘦呀,個樣超後生,真係睇唔出50幾歲,完全冇化妝,平時睇相佢個鼻好大,見到真人唔係咁樣,好靚女,睇樣佢最多40歲,好有活力,着啲衫caual得嚟有氣質。」

    黃小姐不停勁讚沙麗,問係咪對方嘅粉絲?黃小姐話:「我唔係佢fans嚟,我哋喺香港見到啲明星好普通囉,冇乜星味,但我覺得佢真係好濃星味。我哋四個女仔食飯,個個都讚佢,我平時唔會影明星,喺尖沙嘴撞到陳豪賣咖啡,我都冇上去影相。」問有冇上前同沙麗合照?黃小姐坦言:「我好想呀,但覺得冇乜禮貌,人哋食緊飯,好似打搞人,唔係幾好,我又唔係佢fans。」

    (蘋果日報)

    SHARE